mandag 9. november 2009

Maling av kjøkkenet vårt

Etter en laang pause fra oppussingen av kjøkkenet vårt har jeg nå fått "ånden" over meg igjen. Av en aller annen merkelig grunn er en av sideveggene på flere av skapene i furulaminat! Dette måtte selvfølgelig bort! Og jeg har nå grunnet, og malt 1 strøk maling på alt det som er furufarget på selve skapene. Det ser faktisk ikke så aller verst ut! Et strøk til så er mye gjort tenker jeg. Ellers er alle skapdørene og skuffene ferdigmalte. Lurer på om det går an å få tak i selvklebende skap-papir til å lime inne i skapet på de hyllene som ikke er av de peneste....I og med det er et brukt kjøkken jeg holder på å pusse opp, er det ikke til å komme bort ifra at det på enkelte hyller er noen "sår" her og der. Men heldigvis, skapene skal jo ikke stå åpne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar