tirsdag 29. desember 2009

Innvendig arbeid





Akkurat kommet hjem etter et par dager med hyttebygging. Vi kom opp i går midt på dagen, og skal hilse og si "kong Vinter" virkelig har festet sitt grep! Da vi kom opp var det så mye snø at vi så nesten ikke campingvogna. Å tråkke uti den dype snøen for å få hentet snøskuffa som stod inne i hytta, fristet virkelig ikke! Men jeg tenkte at ja, ja. Jeg hadde jo de høyeste støvlettene på meg, så jeg kunne hente snøskuffa.... Første stegene gikk greit, men så, der hadde jeg plutselig snø helt opp til låra! kaldt og godt kan man si. To ting kan være lurt, truger og ekstra snøskuffe i bilen! Etter å ha måkt frem vei til både hytta og campingvogna var det bare å sette igang. Disse to dagene har vi satt opp stenderverk til inneveggene på 2 av soverommene, badstuen og det ene badet. Isolert rundt noen av vinduene, samt flyttet endel av materialene ut. Funnet ut at vi har ikke plass til å ha alt lagret innvendig. Så gesims-bordene + endebordene til torvtaket er godt lagret ute, under presenning. Ungene har idag kost seg veldig ute i det strålende vinterværet. Bygget snøhule, akt og virkelig moret seg i all den fine snøen.

1 kommentar:

  1. Hei Annki!

    Hyggelig at du har lagt deg til som følger av bloggen min. Det gjorde det mulig å finne veien til deg også. Så spennende å bygge ny hytte!
    Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og bloggen din i 2010!

    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett